18 Mart 2015 Çarşamba

Lancome Miracle Cushion hakkında...

Merhabalar,
Uzun bir aradan sonra tekrar beraberiz...
Bu aralar favorilerim arasına giren bir üründen bahsetmek istedim, başlıktan da anlayacağınız gibi Lancome Miracle Cushion...
Bu ürün yeni çıktı hemen denemek istedim, ürün hakkında şunu söylemeliyim, daha önceden neredeydin:)artık cüzdan ve telefon gibi yanımdan ayırmayacağım bir ürün oldu...
Günlük kullanımda hafif dokusu, muhteşem kapatıcılığı ile bebeksi bir ifade veriyor, özellikle benim gibi kuru ciltler için rahatlatıcı ve yumuşacık bir  dokusu var, adeta yok gibi:)
Ürünün süngeri fondötenin kolay yayılmasını sağlıyor ve aynası anlık rötuşlar için çok net görünüm sağlıyor...
Ben çok beğendim, muhtemelen artık onsuz olamam, denemenizi tavsiye ederim.
Aşağıdaki linkten ürün hakkında detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz
http://www.lancome.com.tr/_tr/_tr/makyaj/ten-makyaj%C4%B1/fondoeten/miracle-cushion29201v.aspx


Soğuk havaya rağmen sıcacık bir gün dilerim...



2 yorum:

  1. ürün gerçekten güzel görünüyor denemeye değer galiba :)
    bu arada blog dünyasına hoşgeldin :) takipçin oldum :)

    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim:) ayrıca hoşbuldummm:) ürün gerçekten denemeye değer...sevgiler:)

    YanıtlaSil